22 February 2009

Salam untuk tetamu yang dimuliakan Allah.


Sudah hampir seminggu saya tidak menulis. Sekembali dari program ziarah suarabaya dua minggu lepas, hanya satu artikel yang sempat saya coretkan iaitu mengenai kemunculan "ANIS" atau An-Nuur Islamic PreSchool. Tugasan yang menghambat masa menyebabkan saya terpaksa menangguhkan penulisan artikel baru. Kalaupun ada sedikit ruang, saya hanya sempat melayari blog sahabat-sahabat. Alhamdulillah info yang saya perolehi dari blog-blog tersebut cukup untuk mengisi ruang maklumat yang saya tertinggal beberapa hari, saat berada diSurabaya.

Kemelut politik di Perak sempat saya ikuti lewat blog sahabat-sahabat. Terima kasih sebanyaknya saya ucapkan kepada sahabat-sahabat semua yang tidak pernah jemu-jemu menghidangkan maklumat-maklumat. Khususnya isu-isu politik yang semakin hangat. Sahabat-sahabat telah berjaya mendedahkan wajah sebenar UMNO. Rupa-rupanya mereka adalah Lanun yang bersembunyi disebalik topeng "Hadari". Percayalah..suatu hari terhukum jua manusia-manusia yang punya banyak wajah ini. Cuma saatnya belum tiba..
Insyallah selepas warkah salam ini, saya akan menulis siri lengkap pengalaman ISA sebagai perkongsian maklumat rasa dan perasaan serta semangat perjuangan.

No comments: